Kako daleč je umetna inteligenca v tiskarski industriji
Priznati moramo, da sta umetna inteligenca in strojno učenje v zadnjem času rasla in se razvijala hitreje, kot smo si lahko predstavljali. Vidimo, da se jih vgrajujejo v številne panoge. Kako gre tiskarski industriji in proizvajalcem tiskalnikov ter vpliv umetne inteligence in strojnega učenja?
Čeprav umetna inteligenca v tiskarski industriji še ni tako daleč kot v drugih panogah, podjetja počasi utirajo pot večjim priložnostim za uporabo umetne inteligence. Kje bosta umetna inteligenca in strojno učenje povsod uporabljena v tiskarskem sektorju?
Avtomatizacija tiskanja
Avtomatizacija je tako pomembna za tiskarstvo kot za katero koli drugo industrijo. Kjer so podjetja opravila (vnos nalog, podatkov, zagotavljanje kakovosti, migracija podatkov itd.) izvajala ročno, lahko ta opravila avtomatizirajo in s tem znižajo stroške, povečajo kakovost in hitrost procesa tiskanja.
Podjetja, ki želijo izkoristiti prednosti avtomatizacije tiskanja, lahko uporabijo programsko tehnologijo RPA (Robotic Process Automation) za ustvarjanje programskih robotov in robotov za strojno učenje, ki posnemajo, se učijo in izvajajo procese na podlagi določenih pravil.
Kljub temu, da je RPA zelo učinkovit, se brez natančno programiranih pravil ne more učiti sam. To je razlika med to tehnologijo in AI, ki se lahko uči sama. Če pa združimo obe tehnologiji, je lahko rezultat visoko zmogljiv.
Osnova njenega delovanja je, da RPA obravnava strukturirane podatke. Umetna inteligenca zbira vpoglede iz nestrukturiranih in polstrukturiranih podatkov ter jih pretvori v strukturirano obliko, ki jo RPA razume. Skupaj lahko AI in RPA pomagata pri izvajanju različnih ročnih opravil, vključno z obdelavo naročil, tiskanjem, ocenjevanjem itd.
Avtomatizacija je nujna za tiskarsko industrijo, ki želi biti pripravljena na prihodnost. Za avtomatizacijo poslovanja iz spleta v tiskanje je ERP za tiskanje lahko odlična rešitev za podjetja ter njihovo racionalizacijo in optimizacijo poteka tiskanja.
Varnost z AI in strojnim učenjem
Tudi tiskarska industrija se ni izognila kibernetskim napadom in zato daje velik poudarek varnosti tiskanja, opreme in storitev. Zastrašujoč primer je bil kibernetski napad v tiskarski industriji leta 2017. Podjetje PIP Printing Company je imelo vdor v spletno varnost, kjer je bilo izpostavljenih 400 GB zelo občutljivih podatkov. Podatki so vključevali podatke o kreditni kartici, številke socialnega zavarovanja, pravne dokumente in drugo.
Zaščita pred takšnimi napadi je ključnega pomena za tiskarski sektor in umetna inteligenca je lahko v veliko pomoč. Kjer koli v svojih tiskalnikih obdeluje ogromne količine podatkov o strankah, je težko ugotoviti izvor zlonamerne programske opreme. Tam lahko AI-umetna inteligenca spremlja podatke in se hitro odzove na vsako grožnjo . Podobno lahko AI zaščiti podjetje in stranke z uporabo tehnik čiščenja podatkov in nenehnega nadzora tehnik varovanja podatkov.
Če upoštevamo, da se kibernetski napadi eksponentno povečujejo, je zaščita tiskalnikov pred morebitnimi grožnjami zdaj nujna. Uporaba tehnologije AI s strojnim učenjem bo zagotovila analizo omrežja in odkrivanje groženj v realnem času.
Napovedno vzdrževanje za zmanjšanje nenačrtovanih izpadov
Namen prediktivnega vzdrževanja je spremljati delovanje in stanje opreme ter odpraviti verjetnost okvar. Prediktivno vzdrževanje uporablja tehnike spremljanja stanja za sledenje učinkovitosti sredstev, odkrivanje napak in njihovo popravljanje. Tiskarska podjetja uporabljajo predvideno vzdrževanje za povečanje učinkovitosti. Tiskalne naprave vsebujejo integrirane senzorje, ki zbirajo in skenirajo podatke za različne napake. Največji izziv pa je, da lahko tiskalni senzorji samo predvidijo napake in ne uravnavajo podatkov, ki jih ustvarijo tiskalne naprave.
Umetna inteligenca lahko poveča učinkovitost prediktivnega vzdrževanja z dodajanjem več vrst podatkov (avdio, video ali slike) obstoječim podatkom senzorjev. Na primer, z dodajanjem zvočnih podatkov senzorji zaznajo zvok in vibracije z metodami globokega strojnega učenja. S tem lahko predvidijo, ali bo tiskalna naprava kmalu odpovedala ali ne.
Podpora personalizaciji v tiskarski industriji
Drugo področje, kjer ima umetna inteligenca veliko vrednost, je izboljšanje storitev za stranke z zagotavljanjem prilagojenih izkušenj. Z uporabo umetne inteligence in strojnega učenja so vpogledi iz podatkov povzeti, da se napove, kaj stranke želijo. Lahko je vpogled v to, katere vsebine bi radi videli ali kateri izdelki bi jih najbolj zanimali.
Obstaja več načinov, kako je lahko personalizacija na osnovi umetne inteligence uporabna:
- Klepetalni roboti, ki jih poganja AI in zagotavljajo prilagojen tok pogovorov za potrebe posameznih obiskovalcev.
- Iskalniki, ki jih poganja AI, so lahko dragoceni pri ponujanju natančnejših in prilagojenih rezultatov.
- Pošiljanje prilagojenih mobilnih obvestil za izboljšanje sodelovanja.
V kateri koli panogi, vključno s tiskarstvom, je personalizacija ključna za pridobivanje strank.
Zmanjšajte napake pri tiskanju in izboljšajte kakovost z AI
Na primer, imate podjetje s tiskanjem majic in želite natisniti določeno število izvodov. Obstaja težava s programsko opremo za tiskanje ali pa je morda težava s kakovostjo slike, zalogo črnila, številom kopij itd. Z umetno inteligenco ste lahko prepričani, da napaka ne bo povzročila toliko težav. Umetna inteligenca lahko opozori na težave v realnem času, še preden do njih pride.
Uporaba AI v marketingu
Tudi trženje ni ostalo brez uporabe umetne inteligence. Tudi tam lahko AI tiskarskim podjetjem pomaga optimizirati in pospešiti različne trženjske naloge. Velika prednost umetne inteligence je personalizacija. Mnoga podjetja uporabljajo Ai za prilagajanje svojih spletnih mest, e-pošte in druge medijske vsebine za izboljšanje storitev za stranke. Umetna inteligenca lahko spremlja in zbira podatke v realnem času. To bo prodajalcem pomagalo sprejemati pametnejše in hitrejše odločitve.
Najpogostejša uporaba umetne inteligence v ciljnem trženju tiskarn vključuje:
Vpogled v stranke s podporo AI
To so podatki, ki bodo omogočili boljše razumevanje odnosa kupca. Te informacije se nato lahko uporabijo za boljši vpogled v potrebe in želje strank. To bo na koncu pomagalo ustvariti boljše izkušnje, okrepiti odnose s strankami in izboljšati prodajo. Umetna inteligenca je lahko tudi v pomoč pri pridobivanju informacij o strankah. Tržne raziskave bodo tako omogočile hitrejše in učinkovitejše zbiranje in analizo informacij. Z uporabo podatkov, zbranih z algoritmi, lahko podjetje ustvari osebnosti strank in sprejema odločitve, ki so bolj osredotočene na stranke.
Pametno upravljanje vsebine elektronske pošte
Ko ustvarjate in načrtujete e-poštna sporočila za različne segmente strank, ne morete vsem dostaviti prilagojenih e-poštnih sporočil. Tudi to zmore umetna inteligenca. Lahko daje natančnejše napovedi in daje priporočila, s čimer razširi možnosti z e-poštnim trženjem.
Izboljšano PPC trženje z AI
PPC je delovno intenziven in zahteva redno upravljanje preglednic. Uporaba umetne inteligence v tem dolgotrajnem procesu lahko zmanjša človeške napake in izboljša rezultate. Algoritmi strojnega učenja s tehnologijo, ki temelji na pravilih, lahko pomagajo najti nove načine za optimizacijo ključnih besed, ciljanja, ponudb itd.
Umetna inteligenca že deluje v tiskarski industriji in mnoga podjetja se nagibajo k uporabi AI. Podjetja so počasi, a vztrajno začela pripravljati svoje poslovanje na prihodnost. Naložbe v tehnologijo in prava tehnična orodja jim bodo pomagala narediti procese tiskanja učinkovitejše na več ravneh.
Lep primer je podjetje XEROX, ki uporablja umetno inteligenco v petih zanimivih primerih:
Pametni algoritem
S programsko opremo Xerox FreeFlow lahko išče različne postavitve dokumentov in optimizira zavržke, da zmanjša količino odpadkov pri tiskanju.
Direktna pošta in katalogi
Ker je na voljo več podatkov o e-pošti prejemnikov, lahko ustvari ustreznejše podatkovne liste, ki lahko samodejno prilagodijo vsebino opravil za prejemnike.
Prijava za oddajo delovnih mest
Ta inteligentna programska oprema Xerox FreeFlow lahko spremlja, katere tiskalne naprave so zasedene, in usmerja nova opravila na razpoložljive tiskalne naprave.
Samokontrola
Tiskalniki, kot so modeli iGen 5, se krmilijo z več senzorji. Te informacije se uporabljajo za prilagajanje procesov v realnem času za stvari, kot sta poravnava papirja in kakovost slike. Ta avtomatizacija zagotavlja najboljše rezultate tiskanja brez človeškega posredovanja.
Tiskanje podatkov
Možnost pošiljanja podatkov nazaj Xeroxu z uporabo orodij in algoritmov za analizo, primerjavo s pričakovano zmogljivostjo in prepoznavanje posodobitev ali prilagoditev programske opreme, ki jih morajo narediti tehniki. Napovedna analiza, ki določa storitvene zahteve pred odpovedjo opreme. Vse to pomeni, da bodo bolj zapletena opravila avtomatizirana, tiskalne naprave pa bodo ob hitrejši storitvi bolj produktivne. Umetna inteligenca lahko daje tiskarski dejavnosti odlično priložnost za uporabo spletnih podatkov ali tiskanje katalogov ali ciljnih glasil, odvisno od tega, katera spletna mesta si je stranka ogledovala.
Vse to in še veliko več lahko v prihodnosti umetna inteligenca prinese tiskarski industriji in ne samo njej, seveda.